Politica de Returnare
Ne propunem să oferim servicii de care vor beneficia toți clienții noștri. Sperăm să fiți mulțumit (ă) de fiecare achiziție pe care o realizați alături de noi. În anumite circumstanțe, s-ar putea să returnați anumite produse. Vă rugăm să citiți politica noastră de returnare de mai jos, iar noi, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.
Produsele Returnabile
Produsele care pot fi returnate/rambursate sau schimbate în termen de 14 zile de la primire, trebuie să respecte următoarele criteriile de mai jos:
1. Produsele sunt defecte deteriorate/rupte la primire.
2. Produsele primite sunt în mărime/putere/alte caracteristici incorecte.
*In acest caz Transportul este asigurat de catre noi!
Produsele care pot fi returnate/rambursate sau schimbate în termen 14 zile de la primire trebuie să respecte criteriile de mai jos:
1. Produsele nu au îndeplinit așteptările(v-ati razgandit,nuanta de culoare nu este pe gustul dvs,etc.)
2. Produsele trebuie sa fie in mod obligatoriu nemontate, nefolosite, neutilizate, cu etichetele intacte și nemodificate.
În cazul în care produsul nu se prezintă în ambalajul propriu, veţi pierde dreptul de retur/înlocuire.
**In acest caz Transportul este suportat de catre dumneavostra!(nu vom fi responsabili pentru taxa de returnare.)
Condiții de Returnare:
Pentru produsele fără probleme de calitate, asigurați-vă că articolele returnate sunt neutilizate și în ambalajul original. Toate solicitările de returnare trebuie să fie autorizate de echipa noastră de la Serviciu Clienți înainte de a fi returnate la adresa noastră. Echipa noastră nu va putea procesa produsele returnate fără un formular de returnare a produselor.
Produsele Nereturnabile
Nu putem accepta returnări în următoarele condiții:
1. Produsele aflate în afara perioadei 14 zile.
2. Produsele spălate, uzate, utilizate, fără etichete sau utilizate în mod necorespunzător.
3. Produsele din următoarele categorii: Articolele Făcute-la-Comandă, Articolele Făcute-după-necesitatile dvs, Articolele Personalizate, articole comada speciala de la producatori.
5. Produsele din Lichidare de Stoc, Articolele de unică folosință
Înainte de a face o Cerere de Returnare
Indiferent de motiv, în cazul în care doriți să anulați o comandă în timp ce comanda se află în procesul de livrare, va trebui să așteptați până când veți primi pachetul în mână înainte de a efectua o solicitare de returnare. Întrucât transportul prin curierat implică anumite proceduri, preluare marfa și gestionare marfa, etc.
În cazul în care refuzați să primiți pachetul de la poștaș sau nu primiți pachetul la livrare de la punctul local de colectare, Serviciul Clienți nu va putea judeca situația pachetului și, prin urmare, nu vor putea onora cererea dvs. de returnare.
În cazul în care pachetul este returnat de către curier în depozitul nostru dintr-un motiv personal al clientului (cum ar fi adresa greșită/fără destinatar, clientul refuză să accepte taxa coletului/taxa), vă vom contacta în legătură cu plata taxei de returnare poștală.Cu toate acestea, vă rugăm să înțelegeți că în această situație nu se va emite nici un ramburs.
Adresă de Returnare & Ramburs
Adresa de Returnare: Va trebui să trimiteți produsele achiziționate înapoi la depozitul nostru din Oraşul Iaşi (vezi date de contact) sau depozitul comunicat de către noi. Vă rugăm să ne contactați întotdeauna înainte de a returna produsele prin trimiterea unei scrisori electronice (email) pentru a obține un formular de returnare a produsului cu adresa de returnare aferentă.
Rambursări: Rambursarea va fi emisă în contul dvs. de credit (la o bancă din România) pe care îl furnizaţi, în termen de 14zile şi nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru incorectitudinea datelor furnizate de către dvs. În funcţie de preferinţele dvs. putem transforma contravaloarea produselor într-un “credit” pe site-ul LEDHOME.ro. Puteți utiliza creditele pentru a plăti pentru o comandă nouă, fie pentru a le retrage în contul/cardul inițial pe care l-ați utilizat pentru efectuarea plății. Taxa de transport şi asigurarea nu sunt rambursabile.
Suma rambursata in contul clientul va reprezenta doar contravaloarea produselor, taxele serviciului de curierat si alte servicii aditionale solicitate in mod expres de catre client nu se vor rambursa. Exemple: Km suplimentari, asigurarea coletului,livrarea expresa sau livrarea programata si alte servicii extra.
Notificare:
În cazul în care doriți să returnați produsul, vă rugăm să confirmați că ați primit pachetul făcând click pe "Comandă Primită". Apoi trimiteți un bilet "Returnare și Schimb ". După ce trimiteți biletul, serviciul nostru pentru clienți va aproba solicitarea dvs. de returnare în conformitate cu politica, garanția, starea produsului și dovezile pe care le-ați furnizat.
În cazul în care aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne Contactați.
Procedura de returnare (paşi) – Vă conectaţi în contul dvs. de pe site-ul ledhome.ro utilizând aceleaşi date cu care aţi efectuat comanda, navigaţi către secţiunea “Istoric şi detalii ale comenzilor”, Identificaţi ultima comandă, Apăsaţi secţiunea Detalii (din partea dreaptă a comenzii), introduceţi cantitatea sau produsul returnat, dacă doriţi să ne comunicat puteţi utiliza secţiunea de mai jos, apoi încheiaţi cu “Solicit o returnare”. Puteţi vizualiza stadiul cererii dvs. de retur din secţiunea “Retur de marfa”
Cost Transport:
Costul transportului va fi calculat in ziua expedierii.